כבר עשרות בשנים, כל מי שמלמד פרסום (אסטרטגיה, קריאטיב) מדגים, בשיעור העוסק בחידוד המסר, את הדוגמה הבאה: הוא נוטל שלושה כדורי טניס בידו, בוחר מתנדב וקורא: “תפוס! את כל הכדורים!”. הוא זורק לעבר המתנדב את כל שלושת הכדורים יחד. המתנדב הנבוך מנסה לתפוס את כל הכדורים, וכמובן תמיד נכשל. הוא מצליח לתפוס בידו כדור אחד, אולי עוד אחד כמעט.
מה אפשר ללמוד מסגירת הקארפול של WAZE? או: האם המומחים של WAZE שכחו את יסודות השיווק?
הנהלת WAZE הודיעה: “אנחנו סוגרים את השירות של הנסיעות המשותפות, מה שנקרא קארפול”. אימ”לוק עבור מי שלא התעדכן: בשנת 2017 החלה אפליקציית הניווט WAZE (כבר חלק מגוגל, כמובן), להציע שירות חדש ומלבב. מדובר בשידוך בין נהגים הנוסעים ברכבם, ובין מי שאין להם רכב, או שאינם מעוניינים להשתמש ברכבם. באמצעות כלי הניווט המשוכלל של WAZE, ניתן … להמשך קריאה