סקס מוכר! סקס מוכר?

תודו שגם אתם השתמשתם באמירה הידועה: “נו טוב, סקס תמיד מוכר” כשראיתם בפרסומת זו או אחרת איזו דוגמנית מתערטלת, רמיזות גופניות של עירום, מצבים אינטימיים וכיוצא באלה “יצירות קריאטיביות”. תודו שגם אתם מצאתם עצמכם מתווכחים עם חברים, קולגות או בינכם לבין עצמכם ומעלים טיעונים של חיפצון / מוסר / רגישות וכיוצא באלה טיעונים, תלוי בעמדה … להמשך קריאה

הפרסום המסורתי לא מת, הוא חי ב”סופרבול”

אתמול, יום ראשון הראשון בחודש פברואר, כמידי שנה ביום ראשון הראשון בחודש פברואר, הלא הוא ה”סופר סנדיי”, נערך ה”סופרבול”. משחק הפוטבול, המרתק אל מסך הטלוויזיה למעלה ממאה מיליון צופים ברחבי ארצות הברית. זהו אירוע טלוויזיוני ענק הנמשך שעות ארוכות ומשובץ עשרות פרסומות מטעם מפרסמים גדולים מאד מחד, ומפרסמים קטנים מאידך, המשלמים עבור הזכות לפרסם במהלך … להמשך קריאה

“קח את הכסף וברח”

כותרת ב – THE MARKER “פרטנר תיפרד מהמותג אורנג’ – כבר בפברואר“. וכבר שאל פוגי לפנינו: “האם זה נכון והאם זה נורא?“. האם זה נכון? כנראה שכן. הרי אנחנו מאמינים למה שכתוב בעיתון. האם זה נורא? זה כבר יותר מורכב. אני חושב שלא. מותג, כך למדנו, הוא “אוסף מאפיינים, אסוציאציות, תדמיות ורגשות המשויכות על ידי … להמשך קריאה

על פרסום וגלגלים

דיגיטל, מובייל, אפליקציות ושאר הגיגים טכנולוגיים ממלאים את השיח של עולם הפרסום העדכני (שלא לומר את ה”באזז”). הדרך להגיע אל הצרכן. באפקטיביות. שלא יוכל להתחמק. ש”יותקף”. יצירתיות דיגיטלית פורצת גבולות. בורסות פרסום דיגיטלי מחשבות ערכן של הצעות ומקבלות החלטות בננו-שניות. PPC, לידים, פרפורמנס, יחסי המרה, ושאר מונחים שגורים בפי כל ומעסיקים את מקבלי ההחלטות ואת … להמשך קריאה

צריך היה לשמוע כדי להאמין

מישהו במערך השיווק והמכירות של אחת מיבואנית הרכב בישראל, קיבל החלטה לקיים מבצע קידום מכירות. דבר ידוע ומקובל בשווקים תחרותיים בכלל ובעת מצוקה כלכלית בפרט. טוב ויפה. ניתן להניח שמשרד הפרסום קיבל בריף מסודר. הגה מי שהגה את המבצע המפתה והרלוונטי לעונת הקיץ – זוג כרטיסי טיסה ליעד זה או אחר. במשרד הפרסום נכתב בריף, … להמשך קריאה

פרסומות קיצוניות – מי צריך לקחת אחריות?

בשולי הידיעה המטרידה על פציעתם האנושה של שלושה בני נוער בראש העין שנפלו מגג במסגרת פעילות “ספורטיבית” במשחק “פארקור”, מצוטט אחד מהורי הנערים, התולה בסרטון הפרסומת ל”קוקה קולה זירו” את האשמה בעצם המשחק המסוכן. כזכור, הסרטון מציג חבורת נערים הרודפים אחר משאית “קוקה קולה” ומשיגים אותה בזכות קפיצות מסוכנות מגג לגג ודילוג בין קירות כמיטב … להמשך קריאה