מיתרונות הפרישה, או: לכמה פרסומות אנחנו באמת נחשפים?

לכמה מסרים פרסומיים נחשף כל יצור אנוש בעולם המערבי במשך יום? שאלה חשובה ביותר. שאלה שצריכה ללוות את העוסקים בפרסום בכל רגע ורגע. את מתכנן המדיה שאלה זו צריכה להעסיק. שכן אם מדובר במספר גדול מאד, הרי שעליו לגרום לכך, שהמסר הפרסומי יצליח להיות זה שפוגש את צרכני היעד מספר רב של פעמים. גם את איש הקריאטיב השאלה צריכה להעסיק. שכן אם אכן מספר החשיפות לכלל הפרסומות הוא גדול, הפתרון הקריאטיבי, אותו הוא מציע, צריך להיות זה שיבלוט על רקע שאר המסרים. אכן, מובן מאליו.

להמשך קריאה

מה אפשר ללמוד מסגירת הקארפול של WAZE? או: האם המומחים של WAZE שכחו את יסודות השיווק?

הנהלת WAZE הודיעה: “אנחנו סוגרים את השירות של הנסיעות המשותפות, מה שנקרא קארפול”. אימ”לוק עבור מי שלא התעדכן: בשנת 2017 החלה אפליקציית הניווט WAZE (כבר חלק מגוגל, כמובן), להציע שירות חדש ומלבב. מדובר בשידוך בין נהגים הנוסעים ברכבם, ובין מי שאין להם רכב, או שאינם מעוניינים להשתמש ברכבם. באמצעות כלי הניווט המשוכלל של WAZE, ניתן … להמשך קריאה