
ולמי ששם המותג, “פאנק אף” מעורר אסוציאציות מתחרזות באנגלית אף הוא, הדבר אינו מקרי. החברה הולכת על גבול הלשון הלא נקיה בכוונה.
The Drum מדווח שהשלטים עוררו סערה שכן חלקם הותקנו ליד מוסדות חינוך של ילדים רכים, בעיקר בתי ספר יסודיים. עשר תלונות הוגשו לרשות התקינה בפרסום, ה – ASA, וזו פתחה בחקירת המקרה.
והשאלות המתבקשות:
א. האם אצלנו היה מעז משרד פרסום להעלות קמפיין מתגרה כזה במדיה מסורתית (לא דיגיטל!)?
ב. האם אצלנו היו מתלוננים על קמפיין כזה מטעמים חינוכיים? זה היה מפריע למישהו?
ג. האם לא צריך שיהיה גם אצלנו בפני מי להתלונן על פרסום לא ראוי במדיה לא מפוקחת?
ד. למה בכלל אין כזה?
ד. ואולי בכל זאת כדאי להחזיר את המנדט הבריטי?
לגלות עוד מהאתר ענייני פרסום
Subscribe to get the latest posts sent to your email.