זריית מלח על הפצעים

  חוצפה? תעוזה? חוסר קולגיאליות? אתיקה לקויה? או סתם זריית מלח על הפצעים?   שירותי הרכבת בבריטניה הופרטו מזמן. אחת מהזכייניות להפעל רכבות, חברת SOUTHERN RAIL, נודעת בשירות הגרוע שלה. החברה מפעילה 32 קוי רכבת בדרגת דיוק של 56%, כלומר, כמעט מחצית מהרכבות של החברה אינן מגיעות ליעדן במועד על פי לוח הזמנים.   לקראת … להמשך קריאה

העיתונות שוקעת והאינטרנט זורח בעולם הפרסום.

אם מישהו היה זקוק להוכחה נוספת לכך שעולם המדיה משתנה לנגד עינינו ושעתידה של העיתונות הכתובה נמצא מזמן מאחוריה, בא WARC, ארגון מחקר המתמחה בניטור ענף הפרסום בעולם, ומציג זאת בצורה גרפית מוחשית ביותר. הארגון פרסם לאחרונה דו”ח על מגמות בהיקף ההוצאה לפרסום באמצעי הפרסום השונים בעשור האחרון. אגב, בשנת 2015 עמדה ההוצאה לפרסום בעולם … להמשך קריאה

“אצבע על הדופק”, או כשיש חשיבה נועזת ויצירתית, כל אירוע יכול להיות מנוף להצלחה.

נבחרת הכדורגל של וולס הפתיעה את אירופה כשעלתה לחצי הגמר של משחקי יורו 2016. ואילו אוהדי נבחרת אנגליה נותרו ללא נבחרת לאהוד. במחצית משחק רבע הגמר בין וולס ובלגיה, זיהה מנהל השיווק של יצרנית מותג הבירה “באדווייזר” את הסנסציה המסתמנת, והחליט: כל הבוגרים בוולס, כ-2.4 מיליון איש, יוזמנו להרים כוס בירה לחיי ההצלחה. הודעה ראשונה … להמשך קריאה

רגולציה עצמית בבריטניה

ראו את הבריטים האלה. איזה “מרובעים”, “חנונים”, “לפלפים”, “חסרי מעוף”, “פחדנים” (מחק את המיותר) הם. משרד הפרסום BBH הבריטי הפיק את הפרסומת החדשה לאאודי R8 המהממת. פרסומת המראה את אישון העין של הנהג ברכב, כשהוא מתרחב ומכווץ מהנאה והתרגשות כאשר המכונית מאיצה ומגיעה לביצועי מהירות. קם לו איזה צדקן אחד, ופנה בתלונה ל ASA שהוא … להמשך קריאה

“מותג אחד” – מהלך אסטרטגי של קוקה קולה

  במשך  שנים רבות ניהל תאגיד המשקאות קוקה קולה את מותגי המשקאות בטעם קולה (להבדיל ממותגי הלא קולה, כספרייט, פנטה ואחרים) כמותגים נפרדים.   ראשון בסדרה היה משקה הקולה הקלאסי, המקורי, המכיל סוכר וקפאין, הנקרא בפשטות קוקה קולה (ובארצות הברית גם COKE) החל את דרכו כ”מרענן האמתי”, אחר כך “הדבר האמתי” ולאחרונה “OPEN HAPPINESS” והכל … להמשך קריאה

במקום בו יש אנשים, לא צריך שופטים

אין סוף מילים נשפכו בנושא הצו המונע את המשך שידור הפרסומות של המותג “תשעה מיליון” כפי שניתן בבית המשפט המחוזי בתל אביב לבקשת לשכת סוכני הביטוח, שטענו שפרסומות אלה פוגעות בסוכני הביטוח, מגחיכות אותם ומציגות אותם כחבר רודפי בצע, נהנתנים, המזלזלים בלקוחותיהם מחד ובלתי מעודכנים, מאותגרי טכנולוגיה ומייצגי העולם הישן מאידך. ומה אומרים הפרסומאים? זו … להמשך קריאה