כאמור, אחת החברות בבעלותו (העיקרית) של ריינולדס היא חברת סלולר לואו-קוסט בשם מינט מוביל. החברה החליטה לקיים קמפיין דווקא בימים אלה, בהם וירוס קורונה שינה את כל מהלכי החיים, ובכלל זה את האפשרות להפיק סרטים ותשדירים. על כך נוספה העובדה שתקציב ההפקה לתשדיר מלכתחילה היה מצומצם, כמו שמקובל בחברות חסך למיניהן. וכידוע, מלימון עושים בדרך כלל לימונדה, ואילו היצירתיים יעשו מהלימון לימונצ’לו. ריינולדס ושותפו הם יצירתיים בהחלט.
ישוב בחדר העבודה שלו, בתסרוקת וזקן של מי שנמצא בבידוד ימים ארוכים, ריינולדס משתף אותנו ב”תהליך היצירה”. הוא מציג לנו את הסרטון העשוי כולו בפלטפורמת פאוארפוינט. תחילה, מספר ריינולדס, שבעצם הוא היה בתהליך של הפקת סרטון רחב היקף ומושקע, שנקטע בשל נגיף קורונה, מה שגרם לו ל”התדרדר” לשימוש בפאוארפוינט.
בהמשך, הופך הסרטון לפרודיה על פאוארפוינט, מלווה בהתייחסויות קומיות של ריינולדס לתנאי החיים שלו, וב”פספוסים” המהווים לכאורה חלק מתהליך היצירה. הסרטון מסגיר את הדסקטופ של המחשב שלו, את חייו הפרטיים, גם כן לכאורה. הסרטון הוא כאילו לא מושלם, קופצני, מלא טעויות קטנות (מכוונות, כמובן), כמו סרטוני פרסומת אחרים שנוצרו באולפני חברת הפרסום שלו.
העדר מושלמות ותקציבים קטנים מחייבים יצירתיות גדולה, וזו עוברת בכל התוצרים של ריינולדס והחברה שלו. הסרטון אמור להופיע בערוצים של מינט מוביל ברשתות החברתיות השונות.